6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Armine Mağaza

İpek şal Renki ürünler

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :parıltılı ip,küçük dantel halkaları,1 numaralı tığ

Yapımı :

Üst tarafta gözüken balıksırtı kısmı imal ediyorsanız.İstediğiniz büyüklüğe bakarak belirleyebilirsiniz.

Sonra uçtan azıcık bağa göre ayırıp 10 dizi çekip çemberimize sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e bütünledikten daha sonra gene on dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Üstte bakınca daha güzel anlayacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp yapılışı ve tasviri

MENFAATLENİLEN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 no

evvel merkez sarıkarı yapılıyor.Ben daha önce harekete geçip orta taraflarını yapmışım .

Merkez sarılarının imal edilişi :

7-8 dizi çekip çemberimizi uyguluyoruz.ve içine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.1 eşarp doksansekiz papatyadan oluşuyor.Dolayısıyla doksansekiz tane buna benzer sarı orta hazırlamalısınız.İmageslere tıkladığınızda fotoğraflar büyüyor.Rahatlıkla örneğe devam edebilirsiniz.

sarıları yaptıktan daha sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

odak yeşiller için:5 zincir çekip merkez yapılır.10 zincir ile 4 tane yuva oluşturulur.

eklemeler fotoğraflarda görünüyor.

fazla basit ve eğlenceli bir numune.

alıntıdır....

Yapılışını anlatmaya çalışayım ipim nako angora üç numara tığ

1.sıra : girişte 1 zincir çekip içerisini 4 sefer doldurup badem yapıyorum daha sonra altı zincir çektim gene dört dolgu gerçekleştirip badem oluşturdum... 16 badem oluşacak biçimde en son bademi yaptıktan

iki.sıra: sonradan ipliği uzatarak(örümcek imal edilmesindeki gibi)bir uzun ilmek çektim onuda kitledim

çektiğim altı zincirin arasından sanki ilmek çeker gibi altı uzun ilmik çıkardım boşa ayırdım yani zincirlerden 6 ilmik çekip bıraktım

üç.sıra: genişletilen ilmekleri bademler orta bölümde duracak biçimde(bademin sol kısmındaki genişletilen ilmiklerden üç sağ tarafındaki genişletilen ilmeklerden üç) üç bi kısımdan üç bi taraftan sık broş gibi kapatıyorum(( genişletilen ilmekler 3gen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: gene zincirlerin içinden 6 uzun ilmik çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt kısımda yeniden gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem ifa edip zincirin diğer ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra yine altı uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: uzatılan ilmikleri bademler ortada duracak şekilde üç bi kısımdan 3 bitaraftan sık broş gibi kapatıyorum araya altı zincir çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra daima yenileniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

370 gr krem ip

sıfır numara tığ

Dokunuşu:

Motifin izahı

1. sıra:10 dizi çekilip odak için çember yapılır.

iki. sıra: Çemberin içine on tane mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına otuzüç tane dolgu gerçekleştirilir.

4. sıra:4 dolgu gerçekleştirilir ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve 8 adet yaprak gerçekleştirilir.

beş. sıra:Yaprakların yüzüne dört dolgu beş zincir yapılır ve alttaki zincirin orta tarafına batılır Tekrar beş zincir çekilip 4 dolgu yapılır ve bu sıradada 8 yaprak oluşur.

altı. sıra:5 er adet zincir çekilerek yaprakların yüzüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

7. sıra alt taraftaki zincirin üstüne 3 dolgu üç zincir 3 dolgu gerçekleştirilir 2 zincir çekilir alttaki dizinin (zincirin) ortasına sokulup (batırılıp) dolgu yapılır. Yine 2 zincir çekilip 3 dolgu üç zincir 3 dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu düzen buna benzer sürer ve motif sona erer.

Bağlantı motifleri:

on dizi (zincir) çekilip üstüne sekiz adet dolgu yapılır ve bir direkten ötekine sahiden motifler birbirlerine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve art için toplam otuz motif yapılır. Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder